top of page

Senaste inläggen:

Längesen , men nu är jag här

Hek allihopa!

Det var länge sedan, men nu är jag tillbaka. Jag försökte göra en ny blogg, men gav upp. Vi kör på detta ett tag till. Plus att jag nog har hittat ett sätt att få bilderna i bättre kvalité! Ni får se vad ni tycker sedan.

Som uppdatering så har jag köpt två nya hästar sedan sist. Den första jag köpte är Darkshadow , fast hon kallas Skuggan. Jag tycker att jag har lite väl många valacker i stallet, och så har vi ju Firefaith som är hingst. Men nu har jag fått Skuggan och en ny till - mitt nyaste tillskott i stallet är Welsh Ponnyn Smulan. Hennes riktiga namn är Siennacharm och jag är fortfarande tacksam för att min vän Bethany Mightywright kom på namnet!

Jag har även släppt en trailer till min sso serie som kommer ut någon gång i Maj eller April. Om ni vill veta lite mer om den så får ni kolla in trailern! Länkar här:

https://www.youtube.com/watch?v=YacEDAL--bw

__________________________________________________

(Här är bilden på Smulan och jag, bättre kvalité, ellerhur? c;)

Nu iallafall så ville jag bara uppdatera lite om hur det går, mer uppdatering senare!

Ha det bra och kolla in min serie trailer c:

Mvh Rea <3


bottom of page