top of page

Senaste inläggen:

Välkommen till min blogg!

Hej!

Jag heter Vera Cloudnight (kallas Rea) och dethär är min blogg om spelet StarStable Online. Detta är även första inlägget, så jag hoppas att du kommer fortsätta att kolla in på bloggen då och då! Jag ska presentera mig själv lite bättre...

Jo, som sagt så heter jag Vera Cloudnight och finns på den svenska Servern Marshmallow Clouds. Jag bor i Steves stall med mina 25 hästar som ni inom kort

kommer kunna hitta mer information om under fliken "Mina hästar" . Jag kommer försöka blogga så ofta jag kan och jag hoppas att ni kommer kolla in så ofta ni kan!

Jag är klubbledare i Ridklubben Air Mules som ägs av Rose Bluehill. Mer info om klubben kommer i senare inlägg. Ni kan även ansöka till klubben på klubbens hemsida: ssoam.weebly.com och läsa mer om den där.

Jag är en aktiv person på StarStable och jag spelar oftast varje dag. Det viktigaste för mig på spelet är vännerna ifrån klubben och utanför. Jag känner många på spelet som jag aldrig skulle få lära känna annars.

Om ni vill kontakta mig så finns jag på några sociala medier, eller så kan ni klicka på fliken "Kontakta mig"

Sociala medier:

Instagram: @veracloudnight

Snapchat: zoe_bambi

Kik: zozoezzz

Mer inlägg och information kommer!

Mvh Vera Cloudnight <3


Comments


bottom of page